Mosfet Drivery IRF

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Čtvrtek Únor 22 21:49:33 CET 2007

Zdravim,

Takze je to na houby:(.
Ja doufal, ze si to napeti nejak generuje integrac sam, kdyz ma uvnitr
jakysi generator a usmernovac...

Asi to vyresim pouzitim logickych fetu, ktere budu ridit jen low side
drivery(s nizkym prikonem) a napajeni a signal bych vyresil MEMS isolatory
od Analogu, které umi dodat přes mikrotransformator 50mW.

Hlavni je pro mne to, abych nemusel prepinat cyklicky jen kvuli konstrukci.
Potrebuji tim ridit velmi presne teplotu s Peltiery...

S pozdravem,
		Marek Pavlu