Planar EL4737MS

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Únor 22 17:27:38 CET 2007

Takze teoreticky kdybych ten display rozebral, vyvedl si radky a sloupce
a na jeden radek privedl 200V (presneji snad 225.6V), na jeden sloupec
take 200V tak by se mel rozsvitit bod? Neberte me ted primo za slovo,
nevim jak a kde drat ktery vedou do displeje konci pripadne jestli nekde
konci - nejspis museji :). To by bylo pak snad jednoduzsi nez zkoumat
kupoletou elektroniku co tam je vytvorit si vlastni, protoze dokumentace
skoro zadna, popis hlavniho konektoru na displeji take zadny...