Jak nabit clanek AAA?

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Čtvrtek Únor 22 16:00:16 CET 2007

peter tesar napsal(a):
> Zdravim,
> mate taku skusenost, ze 1/10C neskodi baterkam ani dlhodobejsie?
> Do radia som osadil 4 ks 1100mAH NiCd Sanyo, radio ma moznost dobijania
> z 12V adaptera. Ako som zmeral, prazdne baterky nabija prudom asi 120 mA
> a po nabiti sa prud ustaluje na 75 mA (asi 1/15C).
> Myslite, ze by to mohlo ostat na adapteri a nabijat aj niekolko dni?
> Diky.
> PT.

Na trvale nabijeni je tech 1/10C moc - mozna to spatne vyznelo z toho co
jsem napsal. Tim, ze to tam nechate dva dni jsem myslel to, ze to tej
baterce nijak neublizi kdyz na ni zapomenete - ne ze to tak budete delat
porad. 1/10C je standardni 16h nabijeni a clanek jej dobre snasi i po
tom co je nabity pokud ma moznost se chladit.
Pokud chcete baterie drzet nabite tak musite zvolit mnohem nizsi proud
radove 1/100C i min. Ja jsem to u svojeho radia vyresil jednoduseji -
nainstaloval sem tam 3s2p kombinaci lionek 1000mAh do mobilu a nemusim
si baterek vsimnout jak je rok dlouhy.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info