OT: Odprodam:

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 15:54:54 CET 2007

Zdravim,
mohl bych se zeptat, kde jste zakoupil ten XILINX starter kit? Uvazuji
ze bych zacal kutit s FPGA a ze bych si zakoupil nejaky starter kit
napr. jsem nasel tenhle :

http://www.digilentinc.com/Products/Detail.cfm?Prod=S3BOARD&Nav1=Products&Nav2=Programmable

ale nechce se mi platit 30$ postovne (navic ani nemam mezinarodni
kartu). Da se zakoupit neco podobneho u nas v CR ? Popripade kde a za
jakou cenu? Existuji i jine S.K. pro XILINX ?

Martin.