Jak nabit clanek AAA?

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Únor 22 14:07:51 CET 2007

To som skusal, baterka bola dost horuca a nabijacka z toho mierne mimo.
Normalne mi nabijacka chova takto:
  1. nabija rychlo, svieti na cerveno
  2. nabija zrychlene, svieti na zeleno
  3. udrzuje nabite, blika na zeleno
Ked som dal miesto jednej baterky srob, tak bod 2 a 3 preskocil a
preskakoval z bodu 0 (nesvieti nic, asi pozera ci ma baterku) do bodu 1
a to stale dokola, kym som nevytiahol baterku.

Je to nabiacka Hama, velka cierna, aj na velkost mignon.

PS: napetie na nabijanej baterke cez 3 volty, prud okolo 600mA.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises