antireklama - varovani

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 22 13:53:29 CET 2007

On je totiz velky rozdil mezi kvalifikovanym prodejcem zbozi, ktery vi co
prodava a ma tedy jiste znalosti z oboru a muze delat i kvalifikovanejsi
praci, coz mu po jedne az dvou vyplatach dojde a mezi tzv. "podejcem" zbozi,
ktery vam poda o co si zazadate pokud to presne formulujete a koresponduje s
tim napisem na supliku, ktery ma za zady. Nahradu za vami zadane el. prvek
vam asi nenabidne a kdyz, tak mnohdy uplne nesmyslny.
J. Polivka

Nemohu nez nesouhlasit (ohledne GES). V Ostrave je z nich znat, ze by
steje odborne mohli prodavat i zeleninu nebo maso. Kdyz jim reknete
naprosto presne co chcete, tak to dostanete (pokud to najdou - uz par
krat se mi stalo, ze ani netusili ve kterych suplicich ji hledat:( V
GM (opet ostrava) mi nekolik krat poradili. Takze ono to nebude firma
od firmy, ale prodejna od prodejny (ci presneji clovek od cloveka)
jine.
Marek

On 2/22/07, Filip Kotouček - MP Media s.r.o. <Filip.Kotoucek@mpmedia.cz>
wrote:
> No ja myslim se v gme je jasne uz pri nakupu ze to je jedna obrovska
tovarna na penize a zakaznik je az na poslednim miste