Re: Spínaný zdroj a výstupní signál SENSE

Marek Straka marek.straka@gmail.com
Středa Únor 21 20:54:18 CET 2007

Hm - to zní logicky. Ale tohle asi není ten případ. Ten přístroj, s
tímto zdrojem uvnitř, má ještě externí konektor v případě jehož
připojení se napájení přebíra z externího zdroje. No a ten SENSE
signál vede právě do blízkosti tohohle konektoru, kde je na jedné
straně připojen přes odpor na zem a na druhé straně je připojen na
vývody od dvou tranzistorů, které vedou právě někam k o nomu externímu
konektoru.

Signál SENSE vede ve zdroji někde k obvodu LM324N

Ten zdroj nejede - nemá žádné napětí a je otázka zdali ho mám tím
signálem SENSE nějak spustit. (Zdroj má uvnitř připojené ventilátoery)

A ještě bokem. Co to je za malý tranzistor v malém plastovém pozdru s
označením D467, pod tím na konci řádku je B a na řádku pod tím OL a na
konci tohoto řádku 2.