Jeste jednou spinany zdroj

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Středa Únor 21 17:22:25 CET 2007

R.C.  Remote Control - dalkove vypnuti/zapnuti zdroje
G - vetsinou to byva zem pro R.C.
P - vetsinou to byva zem pro P.F.
P.F - Power Failure - zde byva + pokud je napajeni na primaru OK

Paralelni rezim jsme u podobnych zdroju zapojili proste a sproste paralelne.
Nejprve propojit zeme, pak pripojit merak mezi  plusy a Vadjust na jednom
zdroji donastavit na 0 a pak uz jen proklemovat.

JURP