[OT] Nejde naladit TV nova na televizni karte MSI TV@nywhere, digitální + analogová TV + FM ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Únor 21 13:13:17 CET 2007

Tak uplne to sem nepatri, ale mozna mi poradite. Sousedka si poridila
do PC TV kartu od MSI, podarilo se mi naladit vsechny (tri :-) ) televize, ale Novu ne.
Muj argument, ze karta vyhodnotila obsah vysilani TV nova jako spam a hazi ho do kose neprosel a tak hledam duvod respektive reseni.
Ovladaci sw jw tak hloupy, ze se mi nepodarilo najit manualni ladeni a pri automatickem scanu se nova nenaladi.
Neresil jste nekdo stejny problem?

Na TV se stejnym zdrojem signalu jde nova v solidni kvalite.

http://www.msi-czechrepublic.com/produkt_detail.php?kod=CBM9410

Dekuji a omlouvam se podud to je moc velke OT.