audiokazeta s kablikom

iko iko@kamarad.cz
Středa Únor 21 08:24:37 CET 2007

Kedysi, ked som mal par rokov som si take spravil z obycajneho
zvonkoveho drotu (aj s izolaciou) a kusku plechu zahnuteho do tvaru
kotvy. Navinul som par zavitov (moc sa ich tam s izolaciou nezmestilo) a
pripojil priamo na sluchatkovy vystup. A ono to fungovalo, sice som to
mal mono, ale na nahravanie z telky mi to stacilo (kazetak nemal ziadne
vstupy).

iko