audiokazeta s kablikom

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Únor 20 20:56:09 CET 2007

> Zdravim konferenciu,
> neviete mi poradit ako funguje resp.: ako sa da vyrobit audiokazeta s
> kablikom (tam sa pripoji signal trebars s mp3prehravaca a ono to hra na
> klasickom autoradiu).
> Dakujem Roman.
Zdravím,
Velmi jednoduše - obsahuje nízkovýkonový NF zesilovač a korektor (protože
snímací charakteristika magnetofonu není rovná) a výstup vede do cívky
s otevřeným magnetickým obvodem, nacházející se v prostoru pro snímací
hlavu magnetofonu. Ta nasnímá pole, jako by snímala z pásku, a magnetofon
to normálně zahraje.
  Zpravidla dále obsahuje zdroj (1xAAA nebo obdobný), neboť z magnetofonu
nelze napájení pouhým vložením získat.
           S pozdravem Pavel Troller