PC zdroj EC 300X1, obecne zdroje rizene KA3511?

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Únor 20 13:19:45 CET 2007

Pri oprave PC zdroju je dobre menit vsechny elyty (i ty ktere nevypadaji
podezdrele), krome tech velkych za gretzem. Vyschly kondik s velkym ESR
nemusi byt nutne nafouknuty nebo jinak podezdrele vypadajici...

Uzemeni "zeleneho spousteciho dratu" pres odpor 5Ohm je divne, to by se
pak ten zdroj musel zapnout hned po pripojeni do site a nesel by
vypnout, protoze uzemenim toho zeleneho se zapne. Takze neco bude asi
shnileho...

Jdrozd