Zosilnovac 100-320 MHz 3-5W

Milan milger@pobox.sk
Úterý Únor 20 08:01:07 CET 2007

Ma to byt imitator systemu navedenia lietadla na pristatie, tzv ILS
http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_Landing_System.
Navadza sa 2ma lucmi v horizontalnej a vertikalnej rovine /110,330MHz/ zo
zeme. V kazdej rovine sa vyzaruju 2 signaly modulovane 90Hz a 150Hz /lava
,prava charakteristika anteny/. Na palube lietadla je primac schopny urcit
podla pomeru intenzity oboch signalov kde priblizne sa lietadlo nachadza a
ako zmenit smer aby sa dostal do osi drahy.
Cely system je narocny prave na anteny a ich charakteristiky ako aj terenne
prekazky a na niektorych letiskach udajne dokonca nepouzitelny.

Ja zatial mam pripravit nieco na co by dokazal primac v lietadle reagovat.
Na co je to dobre, dalej nechcem rozvadzat, len podotknem ze niesom
terorista.

Zatial som si vytypoval nejake komponenty:
http://www.analog.com/UploadedFiles/Data_Sheets/AD4360-8.pdf - ako generator
nosnej
http://www.analog.com/UploadedFiles/Data_Sheets/ADL5390.pdf - modulator
http://www.analog.com/UploadedFiles/Data_Sheets/AD8352.pdf - daco na
nastavenie velkosti signalu
http://www.minicircuits.com/pdfs/ZHL-20W-13.pdf - no a toto urcite pokryje
40km v pripade ze sa nedajboze cely projekt realizuje.

Bohuzial sa specializujem na Xilinx, x51 a analog tak do 10MHz.
RF techniku som nikdy nerobil, takze sa chytam kazdej slamky....a mozno aj
taram somariny.

Milan