Flash MP3 oprava?

cremac cremac@centrum.cz
Pondělí Únor 19 17:21:25 CET 2007

Zdravim,
pokud se mi jeste bude chtit nekdy na brigadu, tak bych Vam ten "kabel"
mohl sehnat.. delal jsem servis presne techto "prehrevacu" v kosi se
jich tam vali spousta..jinak otevrit se to da uplne jednoduse. nejlip
zasunout nuz k USB na strane kde je baterie a jemne zapacit..zavada
"starting.. " je na 99% opravitelna propajenim pameti.. kdyby se to
nepodarilo tak potom zkrat pameti a nahrani noveho FW podle potisku na
DPS..

http://s1mp3.org