[OT] vyber televize

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Únor 19 16:24:05 CET 2007

> Mám Samsung - CW-29Z408P (100Hz) a jak píšete, při rychlejších pohybech
> 'maže'.

Dostal jsem tip na jejího nástupce CW-29Z418P, ale jednak je pro mě
moc (a zbytečně) drahá a pak jsem se dočet v některý diskuzi na
internetu o obou (418 i 408), že maj tenhle nešvar. Vidim, že jsem
udělal každopádně dobře, že jsem ji nechtěl.

> Navíc se nedá přepnout na 16:9, ten režim prostě neumí :-(
> Ani ručně, ani automaticky.

Mno, to je dost nepříjemný, ta Philipska umí obraz jak zúžit (udělá
černý pruhy nahoře a dole), tak rozšířit (tj. když je vysílání už s
těmi pruhy, tak roztáhne obraz).

P.K.