OT: US radar - mobily

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Únor 19 13:40:16 CET 2007

Zvlastni je ze existuje hodne spornych studii na tema skodlivosti zareni z
mobilu.
Ale delal nekdo statistiku kolik zivotu denne zachrani? Naprilad pri
autonehodach, v horach, na stavbach...
Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "Josef Štengl" <ok1ced@nagano.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 19, 2007 1:17 PM
Subject: Re: OT: US radar

Pekne volani,
Muze to mit trvale nasledky pokud teplota presahne 41C. Za touto hranici
dochazi k trvalemu poskozeni nervovych bunek. Ostatni vydrzi vice, ale
to nam uz moc nepomuze. jedna se o lokalni teplotu, neni to prumerna
teplota, nebo teplota krve (v tomto pripade chladici medium ktere muze
mit vyzname nizsi teplotu). Zavislost
teploty bunky na prijatem teple take neni linearni ma to mit takove dva
ohyby, za tim druhym je to pak destruktivni. Je to takoy vyklad na nic,
prisel jsem k tomu pred nekolika lety a bohuzel me to prilis nezajimalo
ced