Zkusenosti, nazor na neznackove cinske sondy 1:1, 1:10 @100MHz k osciloskopu Tektronix

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Neděle Únor 18 11:04:41 CET 2007

Dekuji za odpoved,

> Samozrejme su original sondy kvalitnejsie ako nahrazky ale je s nimi
> nutne slusne zachadzat,lebo dojde k preruseniu vnutorneho vodica, co sa
> niekedy neda opravit.Ja pouzivam k osciloskopu Tektronix 7603 sondy ,
> ktore som kupil v GME,pripadne v Conrad -ovi a na bezne merania bohate
> vystacia.Nemal som moznost ich odskusat na hornej hranici frekvencneho
> rozsahu osciloskopu (100MHz).

v cem spatrujete rozdil v kvalite Tektronix oproti GES/PS/GM/Conrad?
Ve vlastnostech elektrickych, nebo mechanickych? Pokud jsou
elektricky "shodne", pak bych asi bral radsi novou neznacku, nez
opotrebeny original.

Koukam, ze PS-electronic nabizi sondy nemecke firmy TES-TEC v cenach
700-1500Kc, to se zda byt docela slusne.

Marek P.