ZLATO na PCB - galvanicke vs chemicke

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Únor 17 18:48:11 CET 2007

V Printedu jm nezbyvalo nic jine nez zlatit. Kdyz se prechazelo na bezolovo,
meli nejaky problem s bezolovnatym HALem. Jestli to potrebuje jine zarizeni?
Tak desky zlati. Letuju na to s pastou a jde to perfektne.
Andel

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 17, 2007 6:29 PM
Subject: Re: ZLATO na PCB - galvanicke vs chemicke

v printede sme o tom vela krat rozpravali. Zaver bol ze chemicke zlato
uz prestali robit, lebo galvanicke je ovela lepsie, ma dlhotrvajucu
spajkovatelnost a cenovo to vyjde zhruba rovnako. S chemickym zlatom bol
nejaky problem, ktory si uz nepamatam. Galvanickeho zlata sa tam dava
uplne malo (radovo 0.04 mikronu), takze to nestoji vela.
b.