PCB

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Únor 16 14:43:09 CET 2007

Zdravim,

> ucim se kresli PS v navrhovem systemu PCB. Resim problem jak pracovat, nastavit
> grid pro PS pro pouziti soucastek v rastru 25 mil a pridat konektory v rastru
> 5mm. Protoze jsem zacatecnik muzete mi nekdo poradit (pripadne odkazat na www)
> jak volit vhodne nastaveni rastru?

v pcb ma kazda soucastka svuj referencni bod, ten je pri umisteni
soucastky zarovnan s rastrem. Vnitrni jednotky pcb jsou mil (myslim,
ze setiny mil, nicmene uzivatelske rozhrani pracuje s presnosti na
1mil), takze konektory muzete umistit na libovolny cely nasobek mil.
Tak pracuji s vsemi milimetrovymi rozmery -- vypoctu si nejblizsi
celociselnou souradnici v mil.

Otazka je, zda ten Vas konektor ma zcela urcite 5mm a ne 5.08.

Zmenit referencni bod soucastky muzete tim, ze ji oznacite, date
break up element to pieces, oznacite casti soucastky, presunete se na
novy ref. bod a date convert selection to element.

ZdraviM.P.