velmi silne OT - radeji ani necist// Re: Mlady chemik

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Únor 16 14:40:35 CET 2007

Koupil jsem na vánoce 2005 Malého chemika (výrobce Clementoni), ale
chemikálie už jsou spotřebovány, sklo (spíš polystyrén) rozbito a
návod ztracen, takže nemůžu pomoct, jen jménem toho výrobce.

Teď už dělám s klukem pokusy podle vlastních receptů, jako třeba
destilaci ethanolu a chystám se zopakovat můj pokus z dětských let s
výrobou bromacetonu :-)

Aleš Procháska