Jak na embedded wifi ?

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pátek Únor 16 10:43:09 CET 2007

Z embeded world vystavy v DE som priniesol nejake prospekty. Z nich vyberam:

INSYS:
 http://www.insys-tec.de/web_neu/eng/pages/top01_ug02_imodul_wlan.htm
 Tu mi tvrdili ze cena pre 1-5 ks je 175,- eur

DIGI:
 http://www.digi.com/products/wifideviceservers/embedded80211.jsp
 Tu mi netvrdili nic, len ze neni problem dodat do CS/SK...

Este mam bodrel v materialoch, tak to musim trocha vytriedit. Keby bolo malo
mozem este pohladat....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, February 16, 2007 10:21 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Jak na embedded wifi ?

Dobrý den,

o tomhle modulu taé uvažujeme, ale jeho cena je nepříjemně vysoká.
Popravdě řečeno, pořád váhám, jaké řešení zvolit pro jednu aplikaci.
Podobný modul je třeba od Rabbitu.

Embedded moduly jsou dost drahé, a řešení s např. PCMCIA kartou (které
jsou cca 2x-3x levnější) naráží na to, že nemají možnost externí antény
(alespoň co jsem koukal, pokud by někdo takovou znal, prosím o info).

Na tohle byl dobrý veletrh Embedded World, bohužel ten skončil právě
včera...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

A tohle by nestacilo?

http://www.lantronix.com/device-networking/embedded-device-servers/wipor
t-nr.html

Ale zda to nekdo dodava nevim - zkuste se zeptat u Papoucha - Xport jsem

kupoval u nich.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info