Protokol PS2

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pátek Únor 16 09:34:09 CET 2007

Já zase mám strašně dlouho v plánu (ale nějak nezbývá čas) že si ke starému
dosovskému počítači připojím optickou myš PS2. Už mám destičku s jednočipem,
jenom to dodělat ... takže taky ztahuju, může se to jednou hodit :-)
Anděl

----- Original Message -----
From: "Dipl.-Ing. Michal Kováčik" <kovacik@toolsquare.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 16, 2007 8:05 AM
Subject: Re: Protokol PS2

Jedno aj druhe je spravne. PS2 zbernica pri komunikacii s PC funguje
nasledovne:
- Pri prenose dat smerom od PC ku klavesnici sa data zberaju na dobeznu
hranu hodinoveho impulzu
- Pri prenose dat smerom od klavesnice k PC sa data zberaju na nabeznu hranu
hodinoveho impulzu.
Hodinove impulzy musia byt v rozmedzi od 10kHz po 16,7kHz
Robil som to na diplomovu pracu, mal som snimac ciaroveho kodu (navonok sa
tvaril ako klavesnica) pripojeny cez PS2 do citacieho zariadenia. Pre viac
informacii klikni na http://globy.php5.sk/#_Toc104531069  ak by pomohlo k
studijnym ucelom budem rad.
S pozdravom Michal Kovacik