napajanie 3.3V

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Únor 15 17:43:51 CET 2007

gatilo wrote:
>  15.2.2007, 17:25:32
>
> Jednou z vyhod par. stab. je prave to ze je date blizko spotrebici =
> kratke spoje, a spoje pred stabilizatorem zase nemusi byt tak tucne,
> pripadne ubytky dorovna stabilizator.

Mno, mozno, nevyhodou je vacsi pocet suciastok ergo nizsia spolahlivost,
vyssia cena, vacsia spotrebovana plocha, potreba rozviest k nim
napajanie, potreba detekovat vypadok (aby nesla cast dosky v domneni ze
zvysok funguje s nejakymi vadnymi stavmi)...

> A co je prosim spatneho na predrazenych diodach ?

To iste ako seriove radenie - nizsia spolahlivost, potreba ju dat na
vzdialenejsie miesto -> tucne spoje atd.

Neberte to akoze do Vas rypem, ide mi ciste o debatu a ta by bez
opozicie nebola, ze... :-)

JW