Monitor compaq P710 - horizontální rušení (stín)

Halen Halen@seznam.cz
Čtvrtek Únor 15 09:22:35 CET 2007

 Dobrý den

mám prosbu na odborníky co opravují monitory. Mám zánovní trinitron
monitor viz subj, ale nezobrazuje úplně čistě. Nejlépe je to
pozorovat u tmavších ikon na ploše, kdy monitor zobrazuje od konce
vršku a spodku ikony cca 2cm doprava stín. Obraz je také celkově
takový zamlžený. Nastavení konvergence v menu a ostření na VN
nepomohlo. Dělá to při všech rozlišeních a frekvencích. Zkoušeno i
na jiném počítači. Obrazovka je Sony M41LRL70X. Zde je odkaz na
fotku, kde jsem udělal názorný příklad.

http://sweb.cz/Halen/temp/monitor.jpg