OT: napětí na kondenzátorech

Čtvrtek Únor 15 04:07:21 CET 2007

Hezké ránko,

    zařízení drah bylo vždy (tedy u starých systémů) děláno tak, aby
jeho nefunkčnost neohrozila dopravu. I zhaslé návěstidlo totiž dává
návěst - Stůj takže i když všechno bouchne, tak se nic neděje, pokud se
dodrží předpisy. Tady jde o hlídač izolačního stavu. Ten když se
porouchá, tak se nic nestane, maximálně se nerozsvítí kontrolka. To že
je stav mizerný, se pozná při periodickém měření, jenžto se dělá
většinou jednou za měsíc.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186