Vyroba LCD v Cesku

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Únor 14 22:05:55 CET 2007

>Vyrabi v CR nekdo LCD displeje? Mam na mysli klasicke napr. cislovky s
>cernymi znaky, treba jako byly Teslacke 4DR821B. Jde mi o to, zda lze u nas
>nechat vyrobit zakazkove displeje s motivem, ktery si sam navrhnu, za jakou
>cenu v malem mnozstvi,

Co vim, tak platite pripravu vyroby 40-80kKc pokud pouzijete
standardni rozmer skla, nebo asi dvojnasobek, pokud potrebujete
atypicky rozmer. Vetsinou je stanoven take minimalni odber, radove
tisicovka (+-) kusu.

Zalezi, co chapete pod pojmem male mnozstvi, ale dalsim resenim je
graficky displej, kde se daji zobrazit ruzne jednotky, vybijeni
baterie atd. Muzete take zkusit displeje na
http://www.snailinstruments.com/cze/displays/panel.php
treba by se nektery dal pouzit.

>a zda to lze provest TADY a ne pres Chinu, Taiwan apod.?

Hodlate zrejme udelat odberatelsky audit ve fabrice, a nechce se Vam
cestovat, tomu rozumim. Me by se taky nechtelo takovou dalku... :-)

J. Hanzal