Re: televizor teletech - jen jeden bílý řádek

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Únor 14 15:48:38 CET 2007

MM> Používate "zvláštnu" terminológiu. Čo má byť "rozklad" ??

IMHO jsou vidět zpětné běhy.

Vždy když příslušný obvod rozkladu vykonává zpětný běh, tak by se měl
stáhnout jas paprsku.
Bývala to závada při vyšeptalé obrazovce - zatmívací obvody už
nedokázaly jas dostatečně stáhnout aby nebyly vidět.

Tomáš