televizor teletech - jen jeden bílý řádek

Petr Kout petr.kout@seznam.cz
Středa Únor 14 15:35:41 CET 2007

Dobrý den,
sehnal jsem levně tento televizor, s tím že nejde obrazovka. Doma jsem
ji zapnul a byl tam jen jeden bílej řádek uprostřed. zkouknul jsem letmo
desku a našel diodu u který byl cín takovej odvařenej, kus plošňáku k ní
odpařenej ... tak jsem ji vyměnil. bylo to u nápisu horizontal. Obraz už
jede, ale je přes něj vidět rozklad v bílé barvě, když stáhnu poťák na
vn trafu, tak obraz ztmavne a rozklad už není vidět, ale ten obraz taky
moc ne.... nakopnete mne, kde mám hledat závadu? TV je stará 6 let, 63
cm uhlopříčka, stereo a nerad bych ji hned vyhazoval.

Petr