Hodnoty v E12 -- spadly z nebes?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Únor 14 14:03:21 CET 2007

Aha, toto sa mi podarilo vyskladat z E12:

1.0 + 1.0 = 2.0
1.5 + 1.5 = 3.0
1.8 + 2.2 = 4.0
2.7 + 3.3 = 6.0
3.3 + 4.7 = 8.0
6.8 + 2.2 = 9.0
8.2 + 1.8 = 10.0
(8.2 + 6.8 = 15.0)

5.0 a 7.0 sa mi nepodarilo, len 4.9 a 6.9

Este hustejsia teoria by bola, ze s upravenou radou je mozne lepsie
vyskladat tie hodnoty, ktore padnu "doprostred" (aritmeticky priemer)
medzi hodnoty ktore v rade su. Dokaz je nad moje casove moznosti.

Oni totiz tie odpory vobec nemusia mat toleranciu 10%, ze...

wek