TV display - temer hotovo

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Únor 14 13:05:19 CET 2007

No u te LCD televize 7" to byla cena 3200 bez DPH, takze malilinko
lacinejsi byla :).
http://www.televize-lcd.cz/Roadstar-LCD-7113KL-2377-p.html

Ale o tohle nejde. Je to nakonec radic pro TV a radic pro VGA monitory
je trochu neco jineho (to casovani je tam pro rozumne rozliseni a
obnovovaci kmitocet trochu casove krutejsi). Pokud by ale o tohle slo,
pak 7" LCD monitor se bude jiste hure shanet nez bezny 15" a ono tech
15" je pro nektere aplikace uz opravdu dost velkych.

Jeste jsem se zapomel zminit, ze prototyp je 80x80mm velky, konektor se
signaly pro ovladani je MLW40 (jakou HDD pro "ksandu") a je na nem i
napajeni. Napaji se to 5V, ma na sobe 3.3V stabilizator a vstupy jsou
3.3V CMOS, 5V tolerant. Cele to zarucene nevezme pripojene do SCARTu TV
vice nez 200mA. Vystup je na zamkovem konektoru, ke kteremu se pripojuje
kabel do SCARTu a nebo pripojeni k budoucimu modulu pro prevod na
kompozitni videosignal, ktery take rozmerove vetsi nebude.

--
Jiri Bezstarosti