Jaka je pouzitelnost linuxu?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 14 07:58:38 CET 2007

>         Před několika málo lety jsem se pokoušel nainstalovat W98 do svého
> "nového" PC. Dodnes to nechápu, ale nepodařilo se. Ani W95. Instalace
> proběhla OK, nastalo první spustění windows a ... černá obrazovka s
> nápisem ve smyslu "nepodařilo se inicializovat zařízení blablabla".
> Konec. Vyzkoušeno několik verzí widlí, bez úspěchu.

No, u Woken byly třeba takový chuťovky, že se nedaly nainstalovat na
PC s integrovanou grafikou - musela se použít extra do PCI slotu a po
instalaci vyndat. Myslim, že šlo o W98 v první verzi, už je to fakt
dávno.

T.č. měl brácha hrozný broblémy nainstalovat Windows, točil se pořád v
kruhu, v jistý fázi se začaly kousat nebo tak něco, takže je smazal,
znova nainstaloval, znova problém. Nakonec mě k tomu pustil a přišel
jsem na to, že za to může ovladač od grafiky - nejnovější od ATI,
staženej z webu. Jelikož ho tam vždycky po instalaci dal, tak to
vždycky končilo stejně. S nějakým starším to šlo bez problémů.

P.K.