Jaka je pouzitelnost linuxu?

d.petr d.petr@post.cz
Úterý Únor 13 22:16:12 CET 2007

Pavel Kadečka wrote:
> Snad ode mě nebude velká troufalost tvrdit, že se mi VŽDYCKY podařilo
> W98 nainstalovat na každý počítač, kam jsem je chtěl dát a rozchodit
> každý HW, pokud to jen trochu šlo. Samozřejmě jsou vyjímky jako třeba

	Před několika málo lety jsem se pokoušel nainstalovat W98 do svého
"nového" PC. Dodnes to nechápu, ale nepodařilo se. Ani W95. Instalace
proběhla OK, nastalo první spustění windows a ... černá obrazovka s
nápisem ve smyslu "nepodařilo se inicializovat zařízení blablabla".
Konec. Vyzkoušeno několik verzí widlí, bez úspěchu.
	Na tom PC dodnes provozuji Debian (tohle z něj píšu).

Petr