Jaka je pouzitelnost linuxu?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Únor 13 20:08:08 CET 2007

Naprosty souhlas. Win98SE nepredstavoval zadny problem. Jistou podporu v USB
mely i Win95 s doplnkem.
Bylo to ale problematicke. Od 200 MHz PC jsme jiz pouzivali W2k. A na W2k
nedam dopustit.
J. Polivka

Windows 98 jsou snad jen dvě verze a to Windows 98 a Windows 98 second
edition, kde second edition je ta lepší (vyšla v r. 99). Když
použijete W98 SE, bude vám pravděpodobně fungovat většina věcí, pro
které existují ovladače do W98. Já sám jsem s nimi neměl problémy, na
starou mašinu bych je klidně dal. Rozhodně budou běhat rychlejc než
W2k nebo WXP, nesežerou ani tolik místa na disku ani nepotřebují tolik
RAM. No zas maj jiný nevýhody, jako třeba že neumí NTFS.

Snad ode mě nebude velká troufalost tvrdit, že se mi VŽDYCKY podařilo
W98 nainstalovat na každý počítač, kam jsem je chtěl dát a rozchodit
každý HW, pokud to jen trochu šlo. Samozřejmě jsou vyjímky jako třeba
Anydata CDMA modem, ale to je stejně jako v případě Wekova modemu v
Linuxu věc výrobce - chybí podpora z jeho strany.

Neřikám, že W98 jsou nejlepší na světě, ale na vykopávku typu Pentium
150MHz bych nic jinýho nedal.

P.K.