OT: mala domaci sit

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Únor 13 16:16:46 CET 2007

ADSL modem neporadim. Jako router si dost pochvalovali ASUS WL-500g
Deluxe. Jeden tady mame a bezi bez problemu a zasekavani, i kdyz WiFi na
nem nejede.  Ma treba USB porty na sdileni tiskarny v siti nebo
vytvoreni FTP serveru na flash disku atd. Uz se myslim nedela. Jsou do
toho i neoficialni firmwary s pridanymi funkcemi:
Užitečné stránky o ASUS WL-500g Deluxe
Download na Asus.com:
{http://support.asus.com/download/download.aspx?modelname=WL-500g%20Deluxe&SLanguage=en-us}
FAQ na Asus.com:
{http://support.asus.com/faq/faq.aspx?SLanguage=en-us&model=WL-500g%20Deluxe}
Download na Joyce.cz:
{http://www.joyce.cz/stranka.php?kat=29}
CDMA firmware:
{http://koppel.cz/cdmawifi/download/}
Custom firmware page:
{http://oleg.wl500g.info/}
Custom firmware v češtině:
{http://wl500.kvalitne.cz/}
Forum o WL-500g:
{http://wl500g.info/}

Ted je novejsi verze WL-500g Premium.
http://www.joyce.cz/stranka.php?kat=79

Z levnejsich a cesky: Straightcore WRT-311, 312.

Martin Hanek