OT: mala domaci sit

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 13 15:52:32 CET 2007

Chcete kupovat nový nebo starší věci?

Mám doma ADSL router s 1x ethernet a 1x USB (dá se sehnat do 500Kč), k
tomu jsem připojil HW AP 11Mbit (vyšlo mě na 350Kč), taky s 1x
ethernet. Do USB portu toho routeru je připojené PC, přes wifi
notebook, ještě bych tam moh vložit nejlevnější 5-port switch (300Kč)
pro připojení dalších PC (kdybych nějaký měl).

Vystačil jsem si s jedním napájecím adaptérem, to APčko má uvnitř
přípravu pro POE, takže jsem v routeru zapojil napětí na příslušný
páry.

S nějakým víceportovým APčkem by tam ani nemusel být extra 5-port
switch. Například Ovislink WL-1120AP nebo WL-5460 by se tam hodil.

Když si koupíte wifi router třeba se 4x LAN a 1x WAN, tak vám může být
jedno, co na to v novým bydlišti připojíte.

P.K.