Jaka je pouzitelnost linuxu?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 13 14:04:54 CET 2007

Nie, nestazoval.

Vyrobca modemu (modulu modemu co v tom laptope je) je klasicky cinsky
lepic. Tam sa stazovat budem uplne zbytocne. Takisto ako vyrobcovi
laptopu, co je tiez cinsky lepic. Obidvaja ma jednoducho zaignoruju; a
aj keby ma nechceli zaignorovat, je mala sanca ze by toto oni chceli
alebo vobec dokazali riesit.

Vyrobca cipsetu je Agere. Je fakt, ze vo farebnom letaku co je jedina
volne stiahnutelna dokumentacia k danemu cipsetu je uvedene "drivers for
[...] Linux"... Mozem to skusit im napisat, to je fakt, len sa mi nejako
nechcelo formulovat dopis, na ktory by som mal aspon akutaku sancu
dostat aspon akutaku odpoved - samozrejme nema ziadny zmysel sa vyhrazat
vyrobcovi ich rozmerov tym, ze nekupim jeden ich svab (navyse to nie je
ani pravda, ja som ho uz kupil :-) ).

wek