Jaka je pouzitelnost linuxu?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 13 10:59:42 CET 2007

Myslím že total comander je ubohou karikaturou Krusaderu (a nezapomeňte při
instalaci i na jeho pluginy) Spíš jste měl ukrutnou smůlu na výběr aplikací,
existuje velmi mnoho povedených alpikací, stejně tak existuje velmi mnoho
polofunkčních nedodělků - kterých ty dobré funkce ovšem občas někdo využije

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>

To, akou ubohou karikaturou Win/TotCommandera je gnome commander
(midnight commander som zahodil uz pred tymi 4 rokmi, neverim ze by sa
to medzicasom dramaticky zlepsilo); ze mi pri pokusoch s grafikou
prestal chodit Ooo tak, ze sa vykresli splash a bez akejkolvek inej
hlasky sa dalej uz nic nestane; ze ma furt otravuje nejaky debilny oznam
o existencii novsej verzii cohosi a neviem to vypnut ("to najlepsie z
win"); ze som nerozchodil bluetooth ani wifi (ale venoval som tomu menej
nez tomu modemu, tak po tyzden kazdemu); ze ma slovenska klavesnica
mimoriadne zvlastne rozlozenie klaves (vdaka comu sa neda napisat prava
zatvorka); ze sa klavesnice nedaju prepnut z klavesnice ale treba
debilne klikat na nejaku idiotsku ikonu; ze sa dokonca ani shutdown neda
spravit bez klikania; ze sa neda pouzit klavesa (win) na spustenie
rolety z defaultnej gnomovskej listy - tak to vsetko necham bez komentara...

Na druhej strane kvitujem, ze USB kluc fungoval na prvy sup (dakujem
pekne, aspon class driver funguje), a dokonca som velmi prijemne
prekvapenie zazil, ked prolific USB-seriovy kabel zafungoval na prve
zasunutie, to hej.

OK, a este som si nainstaloval minitel, ten mi kupodivu fakt isiel na
prvy sup, ale to ovladanie... nech sa nikto nehneva... kam sa to hrabe
na teraterm ci term by bray ci dokonca realterm, ba dokonca, odpust
Linus, hyperterminal...

:-)

wek