Jaka je pouzitelnost linuxu?

Petr Ferschmann petr@ferschmann.cz
Pondělí Únor 12 16:21:44 CET 2007

ZdravĂ­m,

pokud jen nechcete znovu vybírat balíčky, které jste měli nainstalovány
v minulé instalaci použijte toto:
na starém systému
dpkg --get-selections > seznam-balicku

na novem systemu
dpkg --set-selections < seznam-balicku
pusťe třeba dselect (nebo aptitude) a zvolte install

Pokud již nějaký balíček neexistuje nic se nestane. Prostě se
nenainstaluje.

Pokud chcete přenést balíček, který už nemáte na starém systému použijte
balĂ­ÄŤek
dpkg-repack nazev-balicku
a vytvoří se vám balíček z nainstalovaného systému (pozor převezme
konfiguraci z /etc/ z existujícího systému a né z původního balíčku).

Osobně musím říct, že když už přeinstalovávám počítač tak na windows je
to práce na celý den - vše nainstalovat, pokud nemám síťový profil tak i
vše nastavit.

Na Linuxu mám vše hotové za dvě hodiny - přenesu si /home a nechám
systém nainstalovat vše co potřebuji. A vlastně nemusím na nic šáhnout.

Petr

Petr Ferschmann

SoftEU s.r.o.
Sady Petatricatniku 31