Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pondělí Únor 12 14:32:26 CET 2007

zdravim,
rano som dlhsie cestoval vlakom tak som rozmyslal o tychto veciach.
zobral som si z toho dve ponaucenia:
1. svet nezmenis
2. aj totalna blbost moze byt super biznis napad
inac to nema zmysel komentovat

takze uz mam co robit ked sa budem vracat zo sluzobky, ale mozte mi pomoct - ked sa ledky a kondenzator predavaju tak draho - kolko by ste dali za rezistor
a dve zenerky seriovo v peknej krabicke ? ;-) - lebo v podstate sa da povedat ze spicky v sieti by sa vyuzivali na vykurovanie ;-) a navyse je to SuperOverVoltageProtectionSystem ktory aspiruje na nobelovku

p.rosko