Dotaz k LCD

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 12 13:16:53 CET 2007

Mno samozrejme potom vznika otazka, odkial tie obrazky chcete ziskat,
kto ich bude do tej pamati sypat atd.atd. Telka ma nespornu vyhodu ze ma
pomerne malu rozlisovacku a ludia su na to viacmenej zvyknuti, aj ked na
staticky obraz su trocha ine naroky. To len aby ste neboli prekvapeny,
ze to "az take pekne" nebude (teda ak tam ta baba nebude normalne hybat
ustami ked hovori a ak ten obrazok bytu nebude 3D rotovat, to by som
teda cumel... :-) )

On ten pocet bodov (= data) s vnimanym rozlisenim (co je linearne)
bohuzial rastie kvadraticky... Takze VGA je uz dost o hubu a nejake
SVGA/XGA je uz trocha mimo.

Inak v tom module tak na pohlad tiez nie je nic ineho ako nejaky
dsPIC... (a prislusne smetie, pamat, nejaka logika)... A potom existuju
napokon aj ine riesenia, vsakano, a nemusi to byt prave PC...

No ale spat na zem pevne oboma nohami, dufam ze tu date vediet ked Vam
to bude chodit, hoci uz len aj so statickou babou... ;-)

wek