Dotaz k LCD

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 12 11:20:48 CET 2007

Co sa tyka zobrazovania, uz davno som prisiel na to, ze _kazdy_ pripad
je iny a _neexistuje_ (aspon momentalne) univerzalne riesenie ktore by
vyhovovalo vsetkym.

Napriklad:

 > Navic verim tomu, ze pripojeni jako klasicke SRAM s
 > jasnou mapou obrazu nadchne mnohem vice lidi, nez nejake prikazy. Neni
 > totiz moc co studovat, staci to jen pouzit :).

Ani u toho "posielania prikazov" nie je moc co studovat ak chce napr.
niekto mat len text a trebars nejake akobyokienka (a takych aplikacii je
tiez dost), a nechce sa paprat s kreslenim pismeniek a ciar bod po bode.

wek