Jaka je pouzitelnost linuxu?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 12 10:51:31 CET 2007

Hej, vyzera to, ze tie "moderne" distribucie su zamerane presne na
uzivatelov, ktori chcu pouzivat tuto trojicu.

Cokolvek co nie je priamo sucast instalacie je uz problem; takisto ak sa
priamo instalatoru nepodari automaticky rozpoznat hardware a
nainstalovat drivery. Ja som trebars zabil mesiac vecer co vecer co som
sa pokusil rozchodit interny (akoze)modem s nejakym Ubuntu; tiez mi
nechodi nativne rozlisenie sirokouhleho displeja (zvlastne je ze ak sa
pusti CD z ktoreho som to instaloval ako live, tak to v tom rozliseni
ide...). Najviac ma s**e to, ze sa tym zabije spuuuuuuuuuuuusta casu, a
ten cas som mohol vyuzit urcite aj inak.

Tiez samozrejme treba strpiet narocnost na hardware vo vsetkych smeroch.

Zasa na druhej strane, cena je pomerne priazniva, to hej... :-)))

wek