PIC po x-te

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Únor 12 10:15:30 CET 2007

Zdravim.

Neni to dobry napad, ten programator JDM za moc nestoji, specialne kdyz
je napajeny ze seriaku. Ja vim, tech tak malo soucastek je lakavych, ale
pak to nekde chodi, nekde nechodi, proste tohle je spise o nervy nez o
tom s tim neco slusne delat, specialne v zacatcich nebo opakovanych
zacatcich. Nekolik uzivatelu JDM, kteri obcas nejaky PIC vyprogramuji,
je spokojeno, takze tou kritiku berte jako muj nazor, tedy nazor
cloveka, ktery potrebuje programovat PIC nekolikrate denne a potrebuje,
aby to slo vzdycky a hned a ne podle pocasi.

Mnohem lepsi napad je ode mne koupit tohle:
http://www.siliconbrain.biz/produkty/vyvoj.htm
a nakonec jsem platce DPH, takze nema kdo proc protestovat to koupit ani
na firmu. Podporuje to primo vyvojove prostredi MPLAB IDE jako ICD2,
takze v cem pisete soft, v tom muzete rovnou i debugovat a programovat PIC.

Pokud chcete bastlit, pak tohle:
http://www.bezstarosti.cz/elec/picprog_7405/picprog_7405.htm
a je to vcetne popisu jaky soft s tim pouzit. V kazdem pripade ani tohle
neresi problem programovani PIC dokonale. Je to zase jen jakasi nahrazka
slusnejsiho programatoru i kdyz je to lepsi nez JDM a mozna Vam i zde v
konfere par lidi muze popsat, jak jim tento programator funguje.

Mohu rici, ze tolik problemu jako se resilo kdysi i tady v konfere s JDM
programatorem se snad neresilo s nicim jinym ohledne PIC. Je to par
soucastek, klidne to zkuste, to nerikam ze ne, ale vymsti se Vam to
presne v situaci, kdy budete neco potrebovat rychle a PIC treba nepujde
ani vymaznout.

BTW, pripravuji dalsi vydani skript "Mikropocitace PIC pro uplne
zacatecniky". Stoji 245Kc vcetne DPH a mam nekolik ohlasu, ze s timto
materialem nekteri lide konecne opravdu zacali a rozchodili s PIC sve
prvni projekty.

--
Jiri Bezstarosti