PIC po x-te

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Pondělí Únor 12 09:56:03 CET 2007

Jaroslav Kotlaba napsal(a):
> Obcas mne neco popadne, treba zrovna ted mne napadlo,
> ze bych se mohl pokusit proniknout do tajemstvi obvodu PIC.
>
> Inspirovala  mne k tomu tahle stranka:
> http://belza.cz/digital/jdm.htm
> zda se mi to celkem jednoduche
> Myslite si ze je to dobry napad?
>
> BTW: Kdysi jsem mel neco do cineni s 8080 ale pak jsem delal neco jineho.

Ja od te doby co pouzivam programator na paralelni port konkretne tento:
http://www.bezstarosti.cz/elec/picprog_7405/picprog_7405.htm

tak nemam problem - se SW WinPIC800 programuju skoro vsechno a je to
porad jednoduchej bazmek za par korun.

Jinak by mi na tento programator mely prijit DPS (profi s nepajivkou)
snad behem dneska nebo zitrka , protoze jej chtelo stavet nekolik lidi v
mem okoli tak jsem je nechal udelat - takze muzu poslat.

Pokud byste chtel takovou univerzalni desku na PIC16F873 a i nektere
pinove kompatibilni PICy z rady 18Fxxxx tak u me na strankach.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info