Re: Spořič energie

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Únor 12 09:31:15 CET 2007

no musim povedat ze som chcel ist do control roomu a poprosit pana z technical services ci si mozem odfotit jeho obrazovku z 400kV rozvodne. Ze pred pouzitim, prikon 289MW, po pouziti 200MW a cisla na obrazovke mu stale kecaju :-) Potom mi to prislo ako trochu detinske :-) Mozno sa tam este zastavim :-)
b.