OT: Co to je Nulomet ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Únor 12 09:01:14 CET 2007

Saša Svobodová napsal(a):

>Hezké ránko,
>
>    google bylo první co jsem použila, ale našla jsem jen odkazy na to,
>kde se dá vidět a kde se dá koupit. Ale nic o tom co to je. I ten odkaz
>co jsem dostala odtud dá stejný výsledky, se podívejte.

Ano, v tom odkazu od strýčka GOOGLA je hned druhý:
"Popis předmětu *...* _*Nulomet* ke kontrole ochrany nulováním_."

Co je nulování  ( ochrana nulováním ) snad neni potreba vysvetlovat.
Jestli ano, v tom pripade se omlouvam , soude dle Vasich predchozich (
jinych) fundovanych prispevku jsem doufal, ze termin znate a netreba o
nem mluvit....
Jinak kdyz ten druhy odkaz rozkliknete, uvidite ten " nulomet" v cele
sve krase a dokonce je citelna i stupnice. Hadejte v cem je ocejchovana?
Jednoduchou dedukci ihned z druheho odkazu si domyslim, ze to umi merit
male odpory v radech jednotek ohmu.

Kontrolní otázka:
Co asi může být terromet...?
Na některých terrometech bývá  i klika!