Jaka je pouzitelnost linuxu?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Únor 12 08:10:56 CET 2007

VMWARE je perfektni vec .  Diky tomuto programu konecne mam
pouzitelnou symbiozu Windows a linuxu .

Linux jede hezky pod VMWARE staci jenom vytvorit nejaky soubor, ktery
se tvari jako linuxovy disk funguje vsechen HW a na rychlosti to neni
temer poznat . A to vse zastituji XP :) Vyzkousel jsem ubuntu, debian,
suse a vse funguje naprosto spolehlive . Dokonce pokud mamte 64bit
windows lze vyuzit zatim jen experimentalne 64bitove verze linuxu .
Navic umi pracovat s jednotlivymi jadry takze na mem Core 2 Duo jedna
cast cpu se stara o windows druha o VMWare a linux .

Vyhody jsou nesporne odpada otravna nekompatabilita HW , nemusim
bootovat z jednoho systemu do druheho hlavne muzu mit na disku treba
10 distribuci bez rozdelovani disku a pod.Ulozeni a ukonceni linuxu je
otazkou kliknuti na krize u VMware tim to konci :) . Na programovani,
testovani aplikaci  to uplne staci.Kdyz sem to ukazoval kamaradovi a
bootnul ubuntu a pustil mu film ktery normalne bezel na overlay vrstve
tak mu spadla brada :P

s pozdravem

snehulak