Co to je Nulomet ?

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Únor 11 23:21:25 CET 2007

Není to měřič odporu nulových vodičů? I když bych čekal rozsah 10x menší.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Vladimir Nerud" <newlad@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 11, 2007 10:08 PM
Subject: Re: Co to je Nulomet ?

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2006-43,GGLJ:en&q=nulomet

Hezký večír,

    prosím neví někdo k čemu slouží "Nulomet" Našla jsem ho náhodou na
Aukru a nevím co to je, prostě to nedovedu ani najít na webu. Jen že se
občas někde prodávají, ale k čemu slouží ???

    Předem moc děkuji a omlouvám se za OT.

Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186

http://www.nod32.cz