Jaka je pouzitelnost linuxu?

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Neděle Únor 11 09:06:15 CET 2007

Vlada Andel napsal(a):
> Na to to nechci. Mam stary dosovsky Ke*l a dosovskou Formicu, udržuju si na
> tohle starý počítač a jsem spokojený především se stabilitou toho dosu.
> Procesor na 33 MHz nejen že nemá větrák, ale snad ani chladič a je vlažný. K
> tomu odpružený disk, regulace u větráku ve zdroji (točí se jen když je
> vedro) - zkrátka úplmě tichý počítač. Taková technika se mi líbí, když
> procesor dělá jen to co musí, tak se od něj skoro nic nechce. Když jsme si
> koupili nový Ke*l (dělá s ním kolega), tam už problémy jsou. Když se vypne
> [...]
I ja Vam doporucuju Kubuntu - ne tu posledni vydanou verzi, ale Kubuntu
6.06.1 LTS "Dapper Drake". Zkouseli jsem s kolegou mnoho ruzny linuxu a
tenhle zatim vitezi - je to fakt velmi pritulne a instalace a
aktualizace pomoci spravce balicku jsou neuveritelna bomba.

Jinak chodilo mi to prakticky na vsem - jen jsem mel nejake problemy s
grafikou u me doma - ATI Radeon 9200. Na notebooku mym i kolegovo chodi
vsechno na co si vzpomenu.

Vypalovani proti NERU je naprosty luxus - kdyz jsme mel na PCcku oboji
tak jsme si bootoval na paleni radeji linux.

Tohle distro bych mozna uz doma vymenil za XPcka, ale nepodarilo se mi
rozchodit to WINE a bez toho to zatim neni ono.

Jinak na server doma prijde behem nekolika tydnu take kubuntu, ale
serverova verze bez oken.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info