Jaka je pouzitelnost linuxu?

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Únor 10 18:11:43 CET 2007

Tak projekt reactos.com  zajímavým bezesporu je - ovšem asi po 3hodinovém
hraní sem došel názoru,že vystavená verze prozatím není ani alfa :-)  Prostě
ani po 10té reinstalaci se mi nepovedlo spustit nic co by bylo alespoň
trošku funkční - Snad tedy plocha s pohybujícím se kurzorem mi byla odměnou
:-D Pokud pri instalaci nebudete vnucovat svoje nastavení dostanete se také
až sem ... Pak také k instalaci ovladačů,když je máte nachystané na CD
(kupodivu  mu chutnají ty Windozí) no a po restartu se to už kousne ...a pak
musíte zase z disku odstranit celý oddíl a instalovat znova ... možná,jen
můj HW není "kompatibilní" ... Tak říkám uvidíme

DJ

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik@elektlabs.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 10, 2007 4:23 PM
Subject: RE: Jaka je pouzitelnost linuxu?

Pokud mate zajem, muzete zkusit tohle:
http://www.reactos.com/en/index.html

Tento projekt mi prijde velmi zajimavy, protoze
pokud opravdu bude fungovat muzna se dockame
light verzi windows zdarma, podobne jako je tomu
u Visual Studia ci MSSQL serveru (konkurence open source
fakt dela divy).

PS: Nevite nekdo nahodou o slusnem 2D Free CADu (nejlepe neco jako design
view
co bylo Win 3.11)?
Zkousel jsem
http://www.ugs.cz/default.aspx?section=147&server=1&article=1438
ale je to jiz tyden a porad mi neposlali licencni soubor :((, tekze to s tim
free
nebude asi tak zhave.

Slavek